– To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne nie tylko z uwagi na jego prestiżowy charakter, ale także dlatego, że zostało przyznane w wyniku niezależnych badań przeprowadzonych wśród konsumentów. Godło Superbrands jest potwierdzeniem, że marka DPD jest wysoce rozpoznawalna, co zawdzięczamy globalnej pozycji, nowoczesnej i spójnej identyfikacji wizualnej i wysokiej jakości naszych usług – mówi Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w DPD Polska. – Silna pozycja naszej marki to również efekt pełnej zaangażowania pracy kurierów i pracowników DPD Polska, którzy na co dzień dbają, by znak DPD kojarzył się z najwyższą jakością – dodaje.
Superbrands to międzynarodowa, niezależna organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. Wyróżnia certyfikatami najlepsze światowe marki, które dzięki usługom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces.
Zobacz również
Proces certyfikacji Superbrands przebiega w trzech etapach. Na podstawie statystyk i badań konsumenckich wyselekcjonowanych zostaje 2400 marek w 110 kategoriach, które następnie są poddawane ocenie w drodze niezależnych badań Instytutu ARC Rynek i Opinia na próbie 15 tys. konsumentów. Podczas tego etapu ankietowani potwierdzają znajomość danej marki oraz skłonność do jej polecania. Ostatecznie firmy są opiniowane w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Radę Marek, w skład których wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu.
Uroczysta gala Superbrands 2016-17 odbyła się 17 maja w hotelu Sheraton w Warszawie. Wieczór poprowadziła Dorota Wellman, a część artystyczną wypełniła formacja Vołosi. Nagrodę Honorową przyznawaną za szczególne zasługi dla promocji polskiej kultury w świecie odebrał Krzysztof Penderecki. DPD Polska była ponadto partnerem logistycznym tego wydarzenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach