Dr.Coco i Perino nowymi klientami agencji Od kuchni

Perino, producent makaronów dla sektora HoReCa, oraz Dr. Coco, producent naturalnej wody kokosowej, powierzyły obsługę mediów społecznościowych warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni. To kolejne marki z sektora food & lifestyle, które w tym roku zaufały Od kuchni.
O autorze
1 min czytania 2022-03-31

Do portfolio agencji kreatywnej Od kuchni dołączyły w ostatnich tygodniach kolejne dwie marki. Jedną z nich jest Perino, producent świeżych, głęboko mrożonych makaronów, tworzonych dla międzynarodowego sektora HoReCa. Kolejna firma to Dr. Coco, twórca w pełni naturalnej wody kokosowej bez glutenu, laktozy, cukru i sztucznych dodatków. Obie marki powierzyły agencji prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych, w tym Facebooka, Instagrama czy LinkedIna. Strony nie podają na jak długo została podpisana umowa.

Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych marek z sektora food to obszar, w którym się specjalizujemy. Cieszymy się, że nasze portfolio rozbudowuje się o kolejne marki, które oferują swoim klientom wysokiej jakości produkty. W obsługę tych marek zaangażowanych jest kilka osób z naszego zespołu, w tym specjalistki ds. social media, graficzki oraz fotografki, które realizują wiele produktowych sesji zdjęciowych w naszym Studiu fotograficznym Od kuchni – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.

Agencja kreatywna Od kuchni w ostatnim roku stworzyła i wprowadziła na rynek dwie zupełnie nowe marki produktów spożywczych, tworząc strategię marketingową, odpowiadając za branding, projekty logotypów oraz opakowań. Komunikacyjnie współpracuje także m.in.  z dystrybutorem win, producentami żywności, czy producentem słodyczy reklamowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj