Dr. Oetker ponownie w programie MasterChef

Już po raz 10-ty możemy śledzić losy uczestników. Co tydzień przepisy, emocje, zabawa, pozytywna rywalizacja i zaskakujące efekty będą zaskakiwać widzów. Tradycyjnie wśród konkurencji nie zabraknie słodkich zadań, w których produkty Dr. Oetkera sprawdzają się idealnie.
O autorze
1 min czytania 2021-09-13

Podobnie jak w poprzedniej edycji w spiżarni MasterChefa znalazł się dedykowany regał z asortymentem z linii Ze świata natury oraz wybranymi artykułami do pieczenia z linii klasycznej. Do tego grona dołączą również dekoracje.

W każdym poświęconym słodkościom odcinku zobaczymy mogli zobaczyć aktywne i pasywne wykorzystanie produktów Dr. Oetkera, a także w trakcie trwania programu wyświetlane będą trzy rodzaje billboardów sponsorskich: dla produktów waniliowych, ekstraktów naturalnych oraz dla drożdży suszonych instant.

Uzupełnieniem działań w TV będą aktywności online na stronie masterchef.tvn.pl oraz player.pl w postaci animacji graficznych z naszymi produktami, emisji spotów telewizyjnych i billboardów sponsorskich oraz bezpośrednie linkowania do produktów.

Pierwszy odcinek rywalizacji już za nami, każdy następny w niedziele o godz. 20:00, na antenie TVN.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Emisja programu wraz powtórkami potrwa do lutego 2022.

Za strategie, planowanie i zakup mediów standardowych oraz projektów non standard dla klienta Dr. Oetker odpowiada zespół Joanny Bosakirskiej z Media Direction OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się