Kampania ma na celu przypomnienie konsumentom o ich ulubionych owocowych kisielach, kremowych budyniach oraz pożywnych kaszkach i ryżach. Późniejszą jesienią Dr. Oetker będzie rozgrzewać w chłodniejsze dni Słodką Chwilą Rozgrzewającą, która wpasowała się idealnie w potrzeby konsumentów otulając ich wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami: Maliny z miodem, Pieczonego jabłko z cynamonem, Cytrusów z imbirem oraz Śliwki z goździkiem.
Na wszystkich miłośników Słodkich Chwil będą czekały dodatkowe aktywności w mediach społecznościowych i atrakcyjne konkursy. Na stronie www.slodkachwila.pl oraz fanpage’u Słodka Chwila na Facebooku pojawią się filmy z inspiracjami i prostymi pomysłami na jeszcze więcej przyjemności ze Słodką Chwilą. Konsumenci będą mogli również oderwać się od codziennych zajęć i sięgnąć po odrobinę rozrywki wysyłając bliskiej osobie „słodkie myśli”, odstresować się przy mini grach, czy sprawdzić co powie im Słodka Chwila.
Zobacz również
Kampania w telewizji zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej szeroki asortyment (kisiele, budynie i kaszki) oraz krótszych formatów komunikujących dany typ produktu. Spoty emitowane są zarówno w szeroko zasięgowych stacjach – TVN, Polsat, jak również w kanałach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej.
Za kreację spotu promujących klasyczny asortyment odpowiadał Albert Lumberjacker, za produkcję dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i produkcję reklamy rozgrzewających kisieli Słodka Chwila odpowiedzialna jest agencja i studio produkcyjne GPD. Natomiast planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach