Dragon Rouge uruchamia dział zarządzania marką w e-commerce

Dragon Rouge uruchamia dział zarządzania marką w e-commerce
Międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge uruchomiła nowy dział dedykowany zarządzaniu marką w świecie e-commerce, a warszawskie biuro zostało jednocześnie hubem w tym obszarze dla całej sieci.
O autorze
1 min czytania 2024-01-15

Kompetencje agencji obejmują zarówno doradztwo e-commerce (badania, audyty i strategia e-commerce), jak i tworzenie materiałów brandowych do kanałów digital (produkcja i wdrożenie) na platformach D2C, e-sklepach oraz marketplace’ach. Dotąd agencja realizowała projekty z tej grupy dla globalnych firm, takich jak Unilever, Reckitt, Nestlé czy InPost. 

Dwie nowe osoby na pokładzie agencji to: Agnieszka Mioduszewska, która objęła stanowisko Globalnego Dyrektora ds. Brandingu Cyfrowego oraz Michał Cortez – Globalny Dyrektor Strategii E-commerce. 

Mioduszewska wnosi do agencji ponad 10 lat doświadczenie w sferze e-commerce, zarówno po stronie klienta (jako Key Account E-commerce w L’Oreal), jak i agencji (ostatnio jako Head of E-commerce Operations w Dentsu International). Dodatkowo miała swój udział w rozwijaniu ecommerce w sektorze beauty – start-up Phenicoptere (marka GLOV) , a także współpracowała z licznymi partnerami E-commerce giganta technologicznego Microsoft.  

Cortez ma ponad 15 lat doświadczenia w e-commerce, na poziomie zarządczych stanowisk strategicznych w międzynarodowych organizacjach, jak Strategy Lead w Saatchi & Saatchi IS (Publicis Groupe), E-commerce Director w Isobar (Dentsu), czy Co-managing Partner, Global E-commerce Strategy Director w Molecular BBDO (Omnicom).  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Konsumenci oczekują szybkiego i intuicyjnego doświadczenia, zarówno offline jak i online. Marki muszą więc przestać myśleć w kategoriach „silosów” i powinny móc zwrócić się do swojej agencji brandingowej po usługę umożliwiającą bardziej spójne podejście do sprzedaży swoich produktów we wszystkich kanałach – mówi Renaud Deschamps, CEO grupy Dragon Rouge.

– Od 30 lat tworzymy identyfikacje marek praktycznie od ich narodzin i zapewniamy im przewagę tam, gdzie podejmuje decyzje zdecydowana większość Klientów – przy półce. Teraz możemy wykorzystać tę wiedzę i doświadczenie także przy półce cyfrowej – dodaje Małgorzata Leniarska, Managing Partner, Dragon Rouge Warszawa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Opracowanie: NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Źródło: mat. prasowe