Podczas zorganizowanej w Londynie gali, srebrna statuetka trafiła do agencji Dragon Rouge za pracę dla marki Hexonic w kategorii Best visual identity from the engineering, manufacturing, industrial and basic materials sector, zaś brązowa – za pracę dla Nest Bank w kategorii Best brand development project to reflect a change of mission, values or positioning.
Oba wygrane projekty to kompleksowe transformacje marek, które stały się wehikułem dla rozwoju i ekspansji biznesu w Polsce i za granicą.
Zobacz również
W tym prestiżowym konkursie nagradzane są zarówno agencja, jak i klienci. Do konkursu zgłaszane są marki i projekty z całego świata, a w jury zasiadają uznani eksperci brandingowi z wielu różnych branż.
Zobacz pełną listę zwycięskich projektów.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]