Kampania Unfairytale, która zdobyła Grand Prix w Cannes w 2015 roku, opowiadała o Malak, która przeżyła dramatyczną przeprawę łodzią, równocześnie poznaliśmy też historię Mustafy, który pokonał długą drogę do wolności.
Zobacz również
W spotach kontynuujących kampanię możemy zobaczyć ich życie w Niemczech. Choć filmy pokazują bohaterów bezpiecznych i stosunkowo zadowolonych, widać, że obecna sytuacja nie jest dla nich łatwa. Nie rozumieją języka, muszą szukać nowych przyjaciół.
Niektóre historie nie są dla dzieci. Dzieci nie tylko nie powinny ich poznawać, ani tym bardziej być ich bohaterami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Na kanałach społecznościowych UNICEF uruchomił inicjatywę #actofhumanity, gdzie zachęca ludzi, by propagowali ideę pomocy wobec uchodźców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Kampania „Głos dzieci”, którą wsparł Robert Lewandowski. UNICEF i UE stworzyły niedawno kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski, apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi. Piłkarz użyczył swojego głosu chłopcu, który stał się ofiarą wojny w Syrii.
PS 2
Kolejną ciekawą akcję UNESCO wsparł David Beckham. Tym razem porusza kwestię przemocy fizycznej, seksualnej i emocjonalnej w domach i szkołach. Takie przejawy agresji zostają w głowach dzieci jako znaki, których nie da się usunąć. Zobaczcie: