Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Druga część GTA w wykonaniu Wisły Płock. Klub piłkarski ponownie odtwarza klimat kultowej gry

Druga część GTA w wykonaniu Wisły Płock. Klub piłkarski ponownie odtwarza klimat kultowej gry
Dla klubu nadarzyła się kolejna okazja do stworzenia zabawnego wideo – Piotr Tomasik pozostanie piłkarzem Wisły Płock na kolejny sezon.
O autorze
1 min czytania 2022-05-31

Piotr Tomasik zostaje w Wiśle Płock na kolejny rok – rok temu ta informacja została przedstawiona w mediach w zabawnym 2-minutowym filmie, w którym piłkarz wcielał się w rolę bohatera popularnej gry GTA.

Twórcy zadbali wówczas o to, aby jak najlepiej oddać klimat gry, w której jako postać przechadzamy się po mieście, jeździmy po nim samochodem lub motocyklem i wykonujemy mniej lub bardziej niebezpieczne misje od swych zleceniodawców. W wersji „GTA: Wisła Płock” bohater najpierw wybiera się do sklepu, by nabyć koszulkę z herbem Wisły, a następnie składa w klubie podpis i bierze udział w sesji zdjęciowej. 

W tym roku klub ponownie sięga po ten rodzaj komunikacji i dokładnie tą samą estetykę. Powód? Może wiele osób będzie zdziwiona, ale tematem jest… przedłużenie umowy Piotra Tomasika na kolejny sezon. Lewy obrońca będzie grał w Wiśle co najmniej do 30 czerwca 2023 roku.

W drugiej części wideo stylizowanego na GTA widzimy, że bohater przeżywa nowe przygody – m.in. jest ścigany przez straż miejską i udaje się na wizytę do barbera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy wyszło tak zabawnie jak za pierwszym razem? Przekonajcie się sami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing