Wśród prelegentów znaleźli się przedstawicieli firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard oraz specjaliści marketingu B2B, Employer Brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej.
Wydarzenie rozpocznie i poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz i konsultant marketingu, a prezentację keynote na temat „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office” wygłosi Kamil Kozieł. W czasie wydarzenia przewidziano także dyskusje, wystąpienia, warsztaty oraz pokaz case studies. W ramach dwóch ścieżek tematycznych, z których uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich wystąpienia, zostaną poruszone m.in. takie tematy jak:
Zobacz również
- Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle (prowadzi Dagmara Pakulska, social media trainer & consultant)
- Mit racjonalności w B2B (prowadzi Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting)
- Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka. H2H (prowadzi Marcin Banaszkiewicz, trener LinkedIn)
- Po co handlowcom social selling? (prowadzi Katarzyna Sitarska, social selling lead i Adam Kozłowski VP digital, Monday)
Wszyscy uczestnicy przez cały czas trwania wydarzenia będą mogli skorzystać z sesji networkingu online, biorąc udział w ruletce spotkań face-to-face. Pełna agenda spotkania oraz informacje o prelegentach znajdują się na stronie linkedinlocalvirtual.pl
Linkedin Local Virtual to coś więcej niż webinar czy szkolenie online. Pierwsza edycja LinkedIn Local Virtual udowodniła, że jest to możliwe, gromadząc ponad 1500 uczestników.
Wydarzenie odbędzie się 15 października w godz. 10:30-16:00. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Zapisy dostępne są na stronie: linkedinlocalvirtual.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – pierwsza w Polsce platforma do obsługi programów social selling i employee advocacy. Partnerem wydarzenia jest Monday. Agencja komunikacji zintegrowanej. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Marketing przy kawie, SOCIALPRESS, Brief.
Słuchaj podcastu NowyMarketing