Druga edycja targów Bread&Butter

Po udanym sukcesie targów Bread&Butter w 2016 roku, Zalando – wiodąca platforma modowa w Europie, informuje o szczegółach 2. edycji, która odbędzie się w dniach 1-3 września 2017 roku w Arena Berlin.
O autorze
1 min czytania 2017-02-07

Tegoroczne motto wydarzenia to „BOLD”. Wspólnie z partnerami i klientami Zalando będzie świętować rozpoczęcie sezonu oraz ponownie zapewni wszystkim uczestnikom dostęp do najnowszych trendów w świecie mody, muzyki oraz lifestyle’u. Pierwsze potwierdzone marki obecne na wydarzeniu to adidas, Alpha Industries, Converse, Lee, Reebok oraz VANS.

W zeszłym roku rozpoczęliśmy zupełnie nowy rozdział w historii Zalando i Bread&Butter. Podczas wydarzenia połączyliśmy ponad 20 tysięcy ludzi z modą oraz muzyką, którą kochają. Ponadto poprzez kanały cyfrowe udostępniliśmy to, co działo się podczas eventu w Berlinie pozostałym 15 krajom. Dzięki nowemu motto „BOLD” chcemy przejść na zupełnie nowy poziom. Naszym celem jest celebrowanie wielu aspektów, jakie świat mody ma do zaoferowania. W tym celu wykorzystamy technologię oraz narzędzia streamingu na żywo, aby nasza platforma dotarła do wszystkich fashionistów w Europie – mówiCarsten Hendrich, Wicedyrektor Marketingu w Zalando.

Nowe hasło targów Bread&Butter 2017 to „BOLD”, które jest odzwierciedleniem odwagi, charakteru oraz indywidualności. „BOLD” odrzuca ideę, w której moda dyktuje ludziom, w co i jak mają się ubierać. Hasło tegorocznej edycji daje ludziom siłę, by chodzili własną ścieżką, robili to, na co mają ochotę i byli tym, kim chcą być.
 
Szczegóły dotyczące cen biletów, partnerów i programu wydarzenia ukażą się w nadchodzących miesiącach. Wszystkie informacje na temat targów można znaleźć już teraz pod adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj