Event składał się z dwóch części: merytorycznej oraz rozrywkowej. Scenariusz obu angażował widzów we wspólnej zabawie, której koncepcja nawiązywała do kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Widzowie mieli za zadanie odgadnąć hasło, którego litery ukryte były w poszczególnych częściach scenariusza.
– Największym wyzwaniem tego eventu, jak wielu spotkań online, było zbudowanie zaangażowania wśród uczestników. Na bazie naszego bogatego doświadczenia w realizacji spotkań online, udało nam się wypracować wciągający scenariusz pozwalający na aktywny udział widzów – mówi Alicja Małecka, senior creative w endorfina events.
Zobacz również
– Poprzez czat oraz specjalny numer telefonu kontaktowały się z nami setki uczestników spotkania, a wydarzenie odniosło niewątpliwy sukces. Nowatorskie podejście scenariuszowe dopełniły świeże rozwiązania realizatorskie, które co więcej, nadały spotkaniu dynamiki i odróżniły tę edycję od poprzedniej – dodaje prowadzący spotkanie Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska.
Zespół endorfina events odpowiadał za przygotowanie koncepcji, produkcję oraz reżyserię spotkania.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing