Druga odsłona kampanii ATLAS „Razem możemy więcej” przekroczyła 12 milionów wyświetleń

Kampania obrazuje codzienną pracę fachowców oraz funkcjonowanie w branży budowlanej. Tym razem nacisk postawiono na powody, dla których wykonawcy dobrze czują się w swoim zawodzie. ATLAS podsumowuje dotychczasowe rezultaty i tłumaczy, co stoi za sukcesem prowadzonej komunikacji.
O autorze
2 min czytania 2023-02-13

Pierwsza odsłona kampanii ATLAS „Razem możemy więcej” miała swoją premierę w kwietniu 2021 roku. Wtedy firma, chcąc uhonorować Fachowców – pracowników branży budowlanej, zdecydowała się pokazać w materiale wideo trud związany z wykonywaniem tego zawodu. Świetne przyjęcie filmu zarówno przez branżę, jak i ogół społeczeństwa (ponad 13 milionów wyświetleń i setki pozytywnych komentarzy) spowodowały, że po półtora roku firma zdecydowała się zaprezentować drugą odsłonę kampanii.

Pierwsza odsłona kampanii

– Obie części „Razem możemy więcej” wypływają głęboko z serca ATLASA. Mamy potrzebę bycia blisko Fachowców – stąd działania mające na celu ukazanie trudów codziennej pracy Wykonawców. Jako firma z wieloletnią tradycją mamy poczucie misji, której konsekwencją jest zrozumienie Fachowców – zarówno prywatnie, jak i zawodowo, a tym samym wspieranie ich, rozwiązywanie problemów. Zależy nam także na przełamywaniu stereotypów. Dzisiaj Fachowiec, to człowiek wykształcony, wyspecjalizowany, który inwestuje w siebie – mówi Aneta Dobrzyńska, kierowniczka komunikacji branżowej ATLAS.

Kolejna część kampanii „Razem możemy więcej” stanowi przeciwwagę dla poprzedniej. Tym razem wideo skupia się na pozytywnych aspektach zawodu i powodach, dla których Fachowcy wybrali swoją pracę. Na pierwszy plan wysuwają się zalety – niezależność, kontakt z drugim człowiekiem, sprawczość i satysfakcja. Ta perspektywa także trafia do odbiorców, a liczby w tym przypadku mówią same za siebie – przez dwa miesiące od premiery film na platformie YouTube odtworzono już ponad 12 milionów razy. Kampania jest także szeroko obecna na Facebooku. Jak przekonuje Aneta Dobrzyńska, najważniejszym powodem takiego wyniku jest szczerość i transparentność komunikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W „Razem możemy więcej 2”, ale także we wszystkich innych materiałach reklamowych czy marketingowych biorą udział prawdziwi Fachowcy – Wykonawcy, których sami wyłaniamy i zapraszamy do udziału. Nie korzystamy z aktorów i przypadkowych statystów, którzy odgrywaliby jedynie swoją rolę, nie rozumiejąc branży budowlanej, jej specyfiki i języka, którym się posługuje. W wideo nie znajdziemy także typowych planów zdjęciowych – ujęcia kręcimy na prawdziwych placach budowy, w mniejszych i większych realizacjach. W filmie nie znajduje się ani jeden fałszywy kadr i widać, że odbiorcy to doceniają – dodaje Aneta Dobrzyńska, kierowniczka komunikacji branżowej ATLAS.

Za pomysł, scenariusz i reżyserię kampanii „Razem możemy więcej 2” odpowiada Atlas we współpracy z KOMUNIKATOR Konrad Kacperczyk. Tak samo, jak w przypadku jej pierwszej odsłony, zdjęcia oraz montaż realizowała agencja M5 Films. Za komunikację odpowiada zespół komunikacji branżowej Atlas, a w działaniach promocyjnych w zakresie kampanii Google i Meta wsparcia udzielają 38PR i Sales Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się