Siła to inspiracja i motywacja, dzięki której każdego dnia możemy kształtować siebie i swoją rzeczywistość. Anna Lewandowska w ramach trwającej od początku roku kampanii „WELCOME TO THE CLUB” zachęca kobiety do odnalezienia wewnętrznej pasji w realizacji swoich celów. Udowadnia przy tym, że można jednocześnie być sobą, wyjątkową w swojej indywidualności, jak i częścią większej kobiecej drużyny. Po sukcesie autorskiej kolekcji treningowej Ambasadorki 4F nadszedł czas na nowe wyzwania – ale też na chwilę odpoczynku. Marka 4F prezentuje jedyną w swoim rodzaju kolekcję na co dzień.
– Na co zwracam uwagę w stroju sportowym? Oczywiście na wygodę, którą wyznacza odpowiedni krój, nieograniczający swobody ruchu. Na komfort noszenia, który charakteryzuje odpowiednio dobrany materiał. Na wykończenie, które sprawia, że finalny efekt jest stylowy. Razem z marką 4F stworzyliśmy projekty takich właśnie ubrań; w tym bluz i spodni, dedykowanych do noszenia nie tylko po treningu, ale zawsze wtedy, kiedy chcemy poczuć się bardzo wygodnie. Każdy element mojej kolekcji został zaprojektowany tak, by zapewniał maksymalny komfort i mógł wpisywać się nawet w casualową stylizację – mówi Anna Lewandowska, Ambasadorka marki 4F.
Zobacz również
Trendy w modzie potrafią się zmieniać w mgnieniu oka, ale ostatni rok udowodnił jedno – komfort nie jest już dodatkową zaletą ubrań, a staje się ich podstawową funkcją. Coraz bardziej zyskuje na popularności estetyka i tendencja home cozy, zgodnie z którą najpierw stawiamy na wygodę, a podążanie za nowościami w modzie traktujemy jako coś ekstra. Nowa kolekcja autorstwa Anny Lewandowskiej wychodzi naprzeciw codziennym potrzebom wszystkich kobiet. Jest serią nowoczesnych klasyków, dzięki którym wszędzie poczujemy się jak w domu.
Wykonana z miękkich materiałów kolekcja 4F to spełniona obietnica absolutnej wygody przed i po treningu, jak również podczas codziennych obowiązków. W jej skład wchodzą trzy zestawy bluz i spodni w odcieniach głębokiej czerni, zgaszonego różu i stalowoniebieskim Wśród propozycji na sezon jesień-zima 2020 odnajdziemy też rozpinaną bluzę oraz dwie czapki z daszkiem z inicjałami AL – model bardzo wyczekiwany przez wszystkie fanki Ambasadorki 4F. Kolekcja Anny Lewandowskiej nawiązuje tym samym do najgorętszego trendu ostatnich miesięcy, czyli stylizacji home office: skoordynowanych dresowych zestawów, gdzie bluza i spodnie utrzymane są w tym samym kolorze. Stonowane kolory, minimalistyczny styl i doskonała jakość wykonania – to właśnie cechy charakterystyczne nowości od 4F w stylu „Daily Essentials”.
Wykorzystane w spodniach i bluzach materiały wyróżniają się wyjątkowym wykończeniem tzw. peach effect. Specjalnie zaprojektowany materiał nabiera przyjemnej w dotyku, brzoskwiniowej faktury. Rozwiązanie to zapewnia niezrównany komfort noszenia i poczucie przytulnego ciepła przez bez względu na porę roku. Tłoczone logotypy i nadruki dodają gładkim tkaninom przestrzennego charakteru i są równocześnie nowoczesnym wzorniczym akcentem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kolekcja 4F x Anna Lewandowska z kategorii Sportstyle jest dostępna w przedsprzedaży w aplikacji 4F od 09 października. Do sprzedaży w sklepach 4F i online na 4F.com.pl trafi 15 października 2020 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing