W kampanii „Druga strona relaksu” marka pokazuje, że istnieją dwa oblicza relaksu: jedna strona to intelektualne, wyszukane i „perfekcyjnie instagramowe” sposoby na relaks, druga strona to typowe „odmóżdżenie”, relaks bez nadęcia, to co robimy, gdy nikt nie patrzy. Lusette w komunikacji kampanii skupia się właśnie na tej drugiej stronie, która nie zawsze nadaje się na Instagrama. Tak samo jak Lusette ma dwie strony (jedną oblaną czekoladą, a drugą nie), każdy z nas ma dwa sposoby na relaksowanie się. Nie ma dobrych i złych sposobów na relaks, jeśli naprawdę nas relaksują. Ważna jest równowaga.
Druga strona relaksu polega na oglądaniu latynoskich seriali, przeglądaniu memów czy serwisów plotkarskich. To sposoby na relaks, które kobiety stosują na co dzień, bo są łatwe w realizacji i również skuteczne.
Zobacz również
Marka zachęca klientki Lusette do ujawnienia swojego sposobu na relaks, dalekiego od przyjętych ideałów i instagramowej rzeczywistości. W ramach kampanii organizowany jest konkurs, w którym użytkownicy mogą podzielić się właśnie takim sposobem na relaks i wygrać atrakcyjne nagrody: iPhone’y oraz dedykowane bluzy marki NAGO z relaksującym napisem. Komunikacja konkursu odbywa się w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie marki, kanałach displayowych, a także w materiałach POS. Udział w konkursie można wziąć pod adresem www.drugastronarelaksu.pl. W ramach kampanii została podjęta współpraca z influencerami, m.in. Mają Bohosiewicz.
Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada agencja Dziadek do orzechów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing