Dla jednego z czołowych producentów okien i drzwi w Europie, z których ponad 80% trafia na eksport, partnerstwo z klubem ze światowego topu to silne wsparcie na arenie międzynarodowej.
– DRUTEX jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów – mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Zobacz również
Działania w ramach współpracy
W ramach współpracy z FC Bayern DRUTEX będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern.

Dodatkowo DRUTEX uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie.
Czego nauczył nas case kampanii American Eagle z Sydney Sweeney [OPINIE]
– Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern, Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern.
Nowości produktowe znajdą się w ofercie handlowej już od września br.
Ekspansja marki napędzana przez marketing sportowy
Umowa z bawarskim klubem jest kontynuacją działań Drutex-u w zakresie budowania światowej marki. W międzynarodowej ekspansji firmy Drutex ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy, często w pionierskie projekty w swojej branży. W 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo.
Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami firmy były gwiazdy i kapitanowie reprezentacji kraju: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo.
Ponadto Drutex aktywnie wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, w barwach którego występuje wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik. Do tego przez wiele lat firma była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne.