Drutex oficjalnym partnerem FC Bayern

Drutex oficjalnym partnerem FC Bayern
Marka Drutex została partnerem klubu piłkarskiego Bayern Monachium. Firma zyskała status „Official Platinum Partner of FC Bayern München”, „Official Partner of FC Bayern München” oraz „Official Door and Window System Partner of FC Bayern München” (na wyłączność). Umowa sponsorska obowiązuje trzy lata.
O autorze
2 min czytania 2025-08-19

Dla jednego z czołowych producentów okien i drzwi w Europie, z których ponad 80% trafia na eksport, partnerstwo z klubem ze światowego topu to silne wsparcie na arenie międzynarodowej.

DRUTEX jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów – mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.

Działania w ramach współpracy

W ramach współpracy z FC Bayern DRUTEX będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo DRUTEX uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie.

– Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern, Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowości produktowe znajdą się w ofercie handlowej już od września br.

Ekspansja marki napędzana przez marketing sportowy

Umowa z bawarskim klubem jest kontynuacją działań Drutex-u w zakresie budowania światowej marki. W międzynarodowej ekspansji firmy Drutex ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy, często w pionierskie projekty w swojej branży. W 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo.

Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami firmy były gwiazdy i kapitanowie reprezentacji kraju: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo.

Ponadto Drutex aktywnie wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, w barwach którego występuje wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik. Do tego przez wiele lat firma była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne.