Podczas pierwszych miesięcy wakacji, w czerwcu i lipcu, w Porcie Lotniczym Katowice-Pyrzowice królują na powierzchni drzwi przesuwnych promocje zagranicznych wyjazdów. Ich organizatorem jest Rainbow, dla którego nośnik przygotowała w przestrzeni lotniska firma Synergic, a za kreację odpowiada agencja reklamowa Fat Baby. Kampania ta zachęca do wypoczynku w lokalizacjach takich, jak chociażby Sycylia, Sardynia, Rodos, Teneryfa czy Portugalia. Wykorzystanie drzwi wejściowych jako powierzchni reklamowej okazało się pomysłem trafionym i skutecznie przyciągającym uwagę wielu klientów.
Obecna kampania jest pierwszą tego typu akcją, która wykorzystuje nowatorski pomysł zaaranżowania powierzchni na lotnisku Katowice-Pyrzowice. Koncept ten wzmacnia przekaz reklamowy oraz w ciekawy i efektywny sposób zwraca uwagę pasażerów na ofertę biura podróży – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Zarządu Synergic.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Synergic ma wieloletnie doświadczenie w kampaniach promocyjnych realizowanych w portach lotniczych. Koordynuje działania reklamowe na wszystkich lotniskach w Polsce, w tym obsługuje na wyłączność Modlin, Wrocław, Poznań i Katowice. Oferuje między innymi nośniki typu citylight, backlight, drzwi wejściowe do terminali, gate’y, szyby wind, pasy bagażowe, proporce czy wyspy marketingowe.
Rainbow istnieje na rynku touroperatorów od 26 lat i jest na drugim miejscu na rynku organizatorów turystyki w Polsce. Firma wielokrotnie nagradzana za jakość, rzetelność i osiągnięte wyniki finansowe. Od 2007 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla firm: Rainbow, Rossmann, Totalizator Sportowy, PKO Bank Polski oraz AVIVA.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing