Duża liczba zamieszczonych propozycji haseł świadczy o tym, że chętnych do nauki języka niemieckiego jest wiele osób. Zamieszczone hasła cechowała niezwykła pomysłowość, poczucie humoru i w kilku przypadkach talent językowy pozwalający na zgrabne połączenie dwóch odmiennych języków w jasny i treściwy przekaz.
Z wielu przesłanych propozycji haseł po długich naradach został wyłoniony zwycięzca, który otrzymał nagrodę w postaci semestralnego kursu w Goethe-Institut. W konkursie zostały wyróżnione również dwa inne hasła. Wyróżnione główną nagrodą hasło reklamowe do nowej odsłony kampanii Goethe-Institut brzmi:
Zobacz również
“Du, du hast, du hast MIŚ”
Pojawi się ono na billboardach, wybranych autobusach w Warszawie oraz na kartkach pocztowych, wraz z dodatkowymi kreacjami przygotowanymi przez agencję leniva studio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację kampanii (w tym kreacji z wygranym hasłem), zakup mediów i realizację aplikacji odpowiedzialna jest leniva.studio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing