Du, du hast, du hast MIŚ, czyli Eine kleine Świnke powraca wraz z hasłem przygotowanym przez internautów!

Nowy rok najlepiej rozpocząć kursem językowym. Właśnie o taką niezwykłą nagrodę walczyli uczestnicy konkursu organizowanego na przełomie grudnia 2012 i stycznia 2013 na fan page'u Goethe-Institut w Warszawie.
O autorze
0 min czytania 2013-02-07

Duża liczba zamieszczonych propozycji haseł świadczy o tym, że chętnych do nauki języka niemieckiego jest wiele osób. Zamieszczone hasła cechowała niezwykła pomysłowość, poczucie humoru i w kilku przypadkach talent językowy pozwalający na zgrabne połączenie dwóch odmiennych języków w jasny i treściwy przekaz.

Z wielu przesłanych propozycji haseł po długich naradach został wyłoniony zwycięzca, który otrzymał nagrodę w postaci semestralnego kursu w Goethe-Institut. W konkursie zostały wyróżnione również dwa inne hasła. Wyróżnione główną nagrodą hasło reklamowe do nowej odsłony kampanii Goethe-Institut brzmi: 

“Du, du hast, du hast MIŚ”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pojawi się ono na billboardach, wybranych autobusach w Warszawie oraz na kartkach pocztowych, wraz z dodatkowymi kreacjami przygotowanymi przez agencję leniva studio.

Za realizację kampanii (w tym kreacji z wygranym hasłem), zakup mediów i realizację aplikacji odpowiedzialna jest leniva.studio. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się