Swoją popularność w Polsce dubajskie słodycze zawdzięczają mediom społecznościowym. To tam na początku roku pojawił się trend związany z dubajskimi słodyczami, w tym przede wszystkim oryginalnymi czekoladami z kremem pistacjowym, produkowanym w tym kraju. Szybko stały się one obiektem pożądania wielu Polaków, ale ze względu na bardzo mała dostępność i wysoką cenę, bardzo trudnym do zdobycia.
W odpowiedzi na zainteresowanie klientów, Carrefour Polska na początku bieżącego roku, poszerzył stałą ofertę swojego najnowszego konceptu handlowego C4ndyland, oferowanego w ramach asortymentu Kuchni Świata, o oryginalne wyroby z Dubaju.
Zobacz również
– W Carrefour Polska na bieżąco śledzimy trendy, aby szybko i skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów, także tych z młodego pokolenia. Pod koniec ubiegłego roku zauważyliśmy w mediach społecznościowych rosnące zainteresowanie dubajską czekoladą i bardzo szybko wprowadziliśmy ten produkt do naszych sklepów. Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem klientów pod względem nowości produktowych, które dodatkowe mogą kupić w Carrefour na stałe i w atrakcyjnych cenach – mówi Malina Brandt, Menedżer ds. Rozwoju Formatów i Konceptów w Carrefour Polska.
Zdjęcia: Stockfood
PS „Made to Share”: Cadbury zaprojektowało opakowania czekolad, które przypominają o znaczeniu życzliwości
Słuchaj podcastu NowyMarketing