The Kissinger Twins to eksperci nowych mediów. Od ponad 15 lat realizują innowacyjne projekty łączące film z interaktywnością oraz social mediami. Ich najnowsze projekty to m.in. „@Sufferosa” pierwsza interaktywna seria filmowa na Instagramie oraz „Hegarty on…” spotkanie w virtual reality z Johnem Hegarty, jednym z najważniejszych twórców reklamy w XX wieku i zalożycielem agencji BBH.
Ich prace były prezentowane i nagradzane na ponad 50 międzynarodowych festiwalach filmowych oraz w szkołach związanych z nowymi mediami, m.in.: onedotzero, SXSW, Reykjavik IFF, Vancouver IFF, YouTube Day Singapore, NYU Tisch School of The Arts. a retrospektywa „Cinematic Labyrinths” w Institute of Contemporary Arts w Londynie.
Zobacz również
– Jesteśmy podekscytowani tym, że nawiązaliśmy współpracę z Point Of You. To zaszczyt być w jednej ekipie z takimi profesjonalistami. Zależy nam na rozwoju i balansie pomiędzy elementami filmowymi, reklamowymi oraz artystycznymi. Jesteśmy przekonani, że ich doświadczenie, w połączeniu z naszymi niekonwencjonalnymi pomysłami przyniesie zaskakujące rezultaty – The Kissinger Twins
Kasia realizuje również sesje zdjęciowe dla czołowych marek beauty oraz fashion. Pracowala z takimi markami jak: Chanel, Clarins, L’Oreal, Vaseline, Nivea, Avon, Remy Martin i Expedia.
Obecnie pracują nad debiutem fabularnym oraz narracyjno-przygodową grą video, w której oddadzą hołd klasycznemu kinu lat 60 i 70 XX wieku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing