Agencja San Markos rozpoczęła współpracę z firmą Dumel. Współpraca ma charakter długofalowy i polegać będzie na realizacji różnorodnych projektów komunikacyjnych dotyczących produktów z portfolio firmy Dumel. W pierwszej kolejności zadaniem agencji będzie przygotowanie hasła reklamowego marki, stworzenie nowoczesnych layoutów prasowych oraz odświeżenie wizerunku głównego bohatera marki – Dumorysia.
Działania komunikacyjne mają na celu dotarcie do wymagającej i krytycznej grupy docelowej – matek, które inspiracji do zakupu zabawek i akcesoriów dla swoich dzieci szukają, wykorzystując kanały inne niż telewizja.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Dumel, jako importer, ma w swojej ofercie zabawki i akcesoria znanych producentów, które towarzyszą dzieciom od dnia narodzin do momentu, kiedy stają się samodzielne. Marka posiada również własną serię interaktywnych zabawek – Dumel Discovery, które pełnią funkcję edukacyjną oraz pobudzają wyobraźnię dzieci.