fot. Saucony, Dunkin’ Donuts
…słodkie niczym posypka z łakoci buty dla biegnących w maratonie!
Zobacz również
-
Marcin Mystkowski (BERRY): Rezyliencja, czyli sztuka rozwoju w niepewnych czasach – przewodnik dla ciebie i twojej marki [Raport Alter Trendy 2025]
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Budowanie wizerunku marki: Gie El
Buty mają utrzymać na prowadzeniu ich posiadaczy, a to za sprawą węglowodanowych akcentów, które możemy zaobserwować na obuwiu. Model Saucony X Dunkin 'Kinvara 9 pojawił się w przedsprzedaży w tym tygodniu – i, biorąc pod uwagę, że wyprodukowanych zostało tylko 2000 par, zniknął w tempie szybszym niż pierwszy maratończyk, który dobiegnie na metę 16 kwietnia!
Buty zaprojektowane są na podobieństwo kolorystyki Dunkin, zawierają większość niezbędnych, pysznych rzeczy: gorącą i mrożoną kawę, różowy matowy pasek, który imituje pączka i posypkę. Na tyle buta znajduje się hasło „America Runs on Dunkin”, a na języku logo marki. Czyż nie są to najsłodsze buty świata?
Budowanie wizerunku marki: Gie El
Chodzilibyście?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Wiele marek prezentuje ostatnio swoje wearables. Pizza Hut zaproponowała buty, dzięki którym będzie można zamówić pizze. Brzmi irracjonalnie? Obuwie jednak zostało zaprojektowane naprawdę!
PS2
Pizza Hut to tylko jeden z wielu przykładów wykorzystania technologii do produkcji odzieży. W zeszłym roku Google i Levi’s ogłosiły współpracę nad inteligentną kurtką dla rowerzystów.