„Wielki Test Wiedzy o Seksie” stanowi swoiste zwieńczenie projektu „Jak TO robić?”. Kanał, który ma na celu edukacje seksualną młodzieży wystartował dwa lata temu, okazując się ogromnym sukcesem (pod koniec grudnia 2020 r. publikowane filmy łącznie osiągnęły 33 738 694 wyświetleń). Nowa formuła zakłada 16 odcinków, z czego pierwszy został opublikowany 22 lutego na kanale „Jak TO robić?”.
Do tej pory w każdym z odcinków, wiedza o seksie przekazywana była poprzez rozrywkę- angażujące metafory i porównania, dzięki czemu przekaz doskonale trafiał do młodych odbiorców. Twórcy stale zaskakują widzów zmieniającą się konwencją odcinków. Konwencja odcinków była stale zmieniana, dzięki czemu widzowie byli stale zaskakiwani innowatorskim podejściem. Od startu projektu pojawiły się filmy stylizowane na teleturniej, teledysk hip-hopowy, parodię youtuberów oraz gwiazd telewizyjnych, grę wideo czy film animowany. Wykorzystano również elementy horroru i komedii romantycznej.
Zobacz również
W nowym formacie w każdym z 16 odcinków trzech zaproszonych gości ze świata YouTube sprawdzi swoją wiedzę na tematy związane z seksem czy relacjami. W projekcie wystąpią m.in. Natsu, MartiRenti, Nadia Długosz, Patrycja Mołczanow, Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Marcin Dubiel, Gimper czy Paweł Svinarski. Prowadzącą „Wielkiego Testu Wiedzy o Seksie” jest Maja Wacnik – znana już widzom z kanału ,,Jak To Robić?”.
Od pierwszego odcinka, kanał „Jak TO robić?” zyskał już 213 tys. subskrypcji i nadal cieszy się ogromnym zaangażowaniem odbiorców. Publikowane treści zyskały również uznanie branży, projekt otrzymał m.in. 3 statuetki Mixx Awards oraz Srebrny Spinacz.
– Jest nam niezmiernie miło, że wraz z marką Durex możemy tworzyć fantastyczne medium edukacyjne, stanowiące źródło rzetelnej wiedzy na tematy związane z dojrzewaniem, seksem, które z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem. To bardzo satysfakcjonujące, że jako Abstra możemy przysłużyć się do propagowania edukacji seksualnej wśród nastolatków w Polsce wykorzystując najlepiej przystosowany do tego kanał jakim jest YouTube – powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak zapowiedzieli twórcy kanału, emisja programu będzie odbywała się raz na miesiąc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację, produkcję oraz strategię promocji i dystrybucji, a także prowadzenie oficjalnego konta na IG odpowiada Abstra.