Durex i Abstra podpowiadają dorosłym widzom, jak rozmawiać o seksie w nowym formacie na YouTubie

11 marca 2021 r. marka Durex i Abstra wystartowali z nowym kanałem na YouTube „W łóżku. Rozmowy dopasowane”. Misją projektu jest polepszenie komunikacji w związku oraz dostarczenie widzom sprawdzonych informacji, które wpłyną na wzrost jakości ich życia seksualnego.
O autorze
1 min czytania 2021-03-12

Nowy kanał „W łóżku. Rozmowy dopasowane” (YouTube) jest skierowany do dorosłych widzów. Jego celem jest stworzenie bezpiecznej i swobodnej przestrzeni do rozmów o seksie i związkach. W każdym z odcinków prowadząca – psychoseksuolog Beata Bianca Kotoro – będzie na podstawie swoich doświadczeń zawodowych udzielała widzom wskazówek, które pomogą im czerpać z seksu większą przyjemność i poprawić relacje w związkach.

– Jako marka Durex nieustannie dążymy do tego, aby wszyscy mogli cieszyć się przyjemnym i bezpiecznym seksem. Często nie zdajemy sobie sprawy jak wiele korzyści dla naszego zdrowia psychicznego i fizycznego ma satysfakcjonujące życie seksualne. Kluczem do szczęścia jest rozmowa na temat seksu, potrzeb i pragnień. Liczymy na to, że ten kanał zainspiruje Polaków do zmian na lepsze – powiedziała Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager Durex.

Jak donoszą badania opracowane na zlecenie marki Durex aż 59% Polaków* deklaruje niezadowolenie ze swojego życia seksualnego. W 20 z zaplanowanych odcinków zostaną więc poruszone kwestie takie jak: budowanie swojej świadomości seksualnej, rutyna w związku, brak ochoty na seks czy nawet temat zdrady. Zwieńczeniem projektu będzie publikacja 6 podcastów.

Na kanale wystąpią znani i lubiani goście między innymi: 7 metrów nad ziemią, Anna Szlęzak, Nishka Tur czy Rafał Masny, którzy wcielą się w rolę komentatorów treści zawartych w danym odcinku na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zainspirowani sukcesem kanału dedykowanego młodym widzom „Jak TO robić?”, uruchomionego we współpracy z marką Durex, który od początku emisji osiągnął aż 34 906 382 wyświetleń, zdecydowaliśmy się na kolejny krok i stworzyliśmy kanał skierowany do dorosłych. W tym przypadku dla rozszerzenia dystrybucji zaproponowaliśmy partnerstwo Onet – powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.

Jak zapowiadają twórcy kanału – emisja „W łóżku. Rozmowy dopasowane” będzie odbywała się dwa razy w miesiącu. W ramach prowadzonych działań – na Onecie pojawi się 6 odcinków video, sekcja specjalna oraz wsparcie mediowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację, produkcji, strategię promocji i dystrybucji online odpowiada Abstra.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się