„Duża gotówka” – Nowa odsłona kampanii promującej pożyczkę w Kasie Stefczyka

5 czerwca rusza nowa kampania Kasy Stefczyka przygotowana przez agencję Apella. To kolejna odsłona kampanii z animowanej serii. Stefczykowie znów próbują swoich sił w familijnym teleturnieju. Tym razem z finałowym pytaniem zmierzą się Mama i Tata z małą pomocą reszty członków rodzinny.
O autorze
0 min czytania 2017-06-05

Głównym kanałem przekazu kampanii „Duża gotówka” jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który emitowany będzie w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie i kanałach tematycznych oraz w kanałach pakietu Mix Mux – TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP TV. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie można usłyszeć także 30-sekundowy spot radiowy, bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej. Do nowej kampanii zaplanowano także szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są materiały ATL, a także BTL oraz liczne działania w social media.

Za koncepcję kampanii oraz kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada Apella. Produkcją spotu zajęło się Studio animacji Pigeon.

Zachęcam do zapoznania się spotem TV:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj