Akcja walentynkowa jest przeznaczona w tym roku dla najbardziej wylewnych klientów, którzy mogą przelać swoje emocje na walentynkowe wyznanie. To wyznanie Duży Ben dowiezie na specjalnym billboardzie przed oczy odbiorcy lub odbiorczyni.
Zasady są proste: aby wziąć udział należy zgłosić swoje wyznanie w konkursie w kanałach social mediowych Dużego Bena. Najbardziej kreatywne życzenia zostaną umieszczone na mobilnym billboardzie, który przez kilka dni będzie krążył wokół obdarowywanej uczuciem osoby. Autorem pomysłu jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę akcji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Klienci Dużego Bena, to w dużej mierze osoby dorastające w latach 90-tych i wielu z nich najbardziej ceni offline’owe życzenia. Dlatego chcemy im to umożliwić w naprawdę dużym rozmiarze – billboardu – mówi Marta Glapińska, creative director V&P.