Juliusz Jagiełło z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat. Do Nieagencji dołączył w połowie 2020 roku. Jako senior consultant odpowiadał za obsługę m.in.: Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, Fundacji Avalon oraz Urzędu Miasta St. Warszawy. Na nowym stanowisku – digital director – zajmie się koordynacją projektów technologicznych i marketingowych, rozwojem cyfrowych produktów Nieagencji oraz działaniami z obszaru new business. Nadal będzie też realizował projekty marketingowe dla dotychczasowych klientów, jednak w mniejszym stopniu będzie zaangażowany w działania operacyjne. Poprzednio był związany z Gameset, gdzie obsługiwał OSHEE. Wcześniej przez blisko 5 lat pracował jako digital manager w WiseFriends. Realizował wówczas działania m.in. dla: Orange, COTY, adidas, Essilor czy Opel. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Workking (Polska Press Grupa) i Monday PR.
Aneta Sobolewska dołączyła do Nieagencji w sierpniu br. Jako office manager zajmowała się kwestiami administracyjnymi. Obecnie na stanowisku operations manager wspiera również dział finansowy oraz odpowiada za prowadzenie aktywności z obszaru HR.