Dwa awanse w Walk Creative

Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansowały w strukturach Walk Creative na Account Supervisorów. Są to nowo utworzone stanowiska, które powstały w drodze rozwoju wprowadzonych w ubiegłym roku tzw. „stołów klienckich” - rozwiązania mającego na celu zwiększenie efektywności pracy...
O autorze
1 min czytania 2018-04-11

…oraz polepszenie przepływu informacji między pracownikami. Stoły to inaczej – wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z client service, kreacji i DTP, dedykowane do obsługi poszczególnych klientów.

Angelika Kobylarz dołączyła do Walk Creative we wrześniu 2016 roku jako Senior Account Manager. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym działania m.in. dla Vision Express. Wcześniej pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. Costa Coffee, Fundację Zwierzęca Polana, Herbapol, Oceanic, Województwo Lubelskie czy Vision Express. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek jak: BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex.

Katarzyna Popielarczyk specjalizuje się w działaniach z obszarów BTL, shopper i field marketing. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, realizującym działania m.in. dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Współpracę z Walk rozpoczęła w 2013 roku od pracy w agencji partnerskiej – Fabryce Pomysłów, jako Account Executive. Następnie po kilku awansach objęła stanowisko Account Managera w Walk Promotion, na którym była odpowiedzialna za realizację działań dla takich klientów jak: Grupa Eurocash, Hala Koszyki czy Żywiec Zdrój. W 2016 roku, po połączeniu dwóch unitów grupy marketingowej Walk, dołączyła do zespołu Walk Creative jako Senior Account Manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj