Bratkowski wzmocnił dział projektowy Arskomu, przechodząc z agencji Partner of Promotion. W nowej roli odpowiada za projekty PR-owe, obsługując m.in. legalnego bukmachera Totolotka czy wchodzący na rynek portal ogłoszeń motoryzacyjnych MojaDziupla.pl.
Wcześniej Bratkowski jako dziennikarz sportowy był przez lata związany z Canal+ Sport (2011-13) i „Przeglądem Sportowym” (2013-19). W międzyczasie rozwijał struktury marketingu producenta gotowych dań „Eat Me”. Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
Dariusz Wądrzyk jako product specialist odpowiada za współprace mediowe w Sport Brokers. W ramach tych zadań koordynuje m.in. projekty specjalne Grupy Weszło.
Wądrzyk ostatnio pracował w Decathlonie Bielsko-Biała na stanowisku Online Marketing Managera, odpowiadając m.in. za koordynację mediów społecznościowych. Wcześniej tworzył i rozwijał własne, niezależne portale o tematyce sportowej.
Nowy product specialist Arskom Sport Brokers jest absolwentem wychowania fizycznego na Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie oraz studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing