Zawsze poszukujemy ludzi, którzy nie tylko chcą zajmować się mobile, ale przede wszystkim doskonale odnajdują się w tym świecie – komentuje Bartosz Drozdowski, CEO Mobile Rockets. Zależy nam na zatrudnianiu miłośników nowych technologii, marketingu i reklamy, pasjonatów i mobilnych freak’ów – dodaje.
W ten profil doskonale wpisuje się dwóch nowych pracowników agencji. Zadaniem Doroty Kawalec, która objęła stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i marketingu, jest obsługa klientów bezpośrednich i agencyjnych firmy. Odpowiada za nadzorowanie wdrażania i realizacji planów sprzedażowych, kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych Mobile Rockets. Prywatnie Dorota Kawalec jest miłośniczką nowych technologii, aplikacji i wszystkiego, co związane z mobile. Studiuje na Warszawskiej Szkole Reklamy oraz Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku Nowe Media.
Zobacz również
W działaniach wspierać ją będzie Krzysztof Różański, który objął stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. Do jego zadań należeć będzie bieżący kontakt i obsługa klientów agencji oraz opieka nad realizowanymi kampaniami. Jest on absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy na kierunku Realizacja Filmowa i Telewizyjna oraz Strategia Reklamy. Prywatnie pasjonuje go filmografia i piłka nożna.