DyslexicU, czyli pierwszy na świecie Uniwersytet Dyslektycznego Myślenia, powstał… w internecie. Na tej nietypowej uczelni można będzie zdobyć wiedzę z zakresu złożonego rozwiązywania problemów, komunikacji i kreatywnego myślenia, czyli zdolności najbardziej pożądanych przez pracodawców z rynku napędzanego przez AI. Jak się okazuje, wszystkie one są umiejętnościami wrodzonymi dyslektyków.
Innymi słowy, uniwersytet DyslexicU to miejsce, w którym myśleć niczym dyslektyk nauczy się nawet osoba, która na co dzień nie zmaga się z tym schorzeniem. Do współpracy nad projektem zaproszono m.in. serwis TikTok, na którym pojawiać się będą krótkie, łatwo przyswajalne lekcje online, dostosowane do użytkowników na całym świecie. Wszystko dzięki innowacyjnej funkcji Symphony, służącej do tłumaczenia nagrań na 12 języków.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
University of Dyslexic Thinking został uruchomiony podczas Zgromadzenia Ogólnego ONZ w Nowym Jorku we wtorek, 24 września 2024 roku, jednak pomysł jest rozwijany już od 2 lat. W przemówieniu wygłoszonym podczas inauguracji uczelni, sir Richard Branson, przedsiębiorca, miliarder i twórca Virgin Group stwierdził: „DyslexicU jest dla każdego, na każdym etapie życia, kto jest ciekawy, aby dowiedzieć się więcej o umiejętnościach tak istotnych w tym nowym świecie. Jestem dumnym Dyslexic Thinker – to uczyniło Virgin marką, jaką jest dzisiaj. Myślenie inaczej zawsze było atutem, ale w tym nowym świecie – jest niezbędne. Bycie wizjonerem i myślenie kreatywne to nowy wyznacznik inteligencji, który może pomóc ci odnieść sukces”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bezpłatne moduły dotyczące przedsiębiorczości i wprowadzania zmian są już dostępne online dla wszystkich chętnych, którzy chcą poznać zasady myślenia dyslektycznego na stronie DyslexicU.org. Regularnie pojawiają się też kolejne lekcje dotyczące takich zagadnień, jak produkcja filmowa, sztuka kulinarna, finanse, sport czy moda.
Za kampanię wspólnie odpowiadają DDB Group Melbourne, adam&eveDDB, Collider, Sir Richard Branson, Virgin i Made By Dyslexia.
Zdjęcia: www.Virgin.com
PS „Leave The Cult. Join The Club”: Virgin Active namawia do buntu przeciwko toksyczności branży wellness
Sieć siłowni Virgin Active postanowiła walczyć z toksycznym mitem związanym z dbaniem o siebie i branżą wellness. Tak powstała kampania „Leave The Cult. Join The Club”, która nawołuje do zrezygnowania m.in. z drastycznych metod zrzucania wagi.