TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dziadek do orzechów odpowiada za komunikację marki Pukka w social media

Agencja Dziadek do orzechów nawiązała współpracę z producentem herbat Pukka, której właścicielem jest Ekaterra.
O autorze
1 min czytania 2022-05-25

Współpraca rozpoczęła się od przygotowania bazowych materiałów graficznych, natomiast aktualnie Dziadek do orzechów odpowiada za realizację strategii komunikacji poprzez prowadzenie profili w mediach społecznościowych, koncepcję i realizację akcji specjalnych a także częściowo za influencer marketing.

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Pukka. To marka, która od niedawna jest dostępna na rynku polskim, ale jest już dobrze znana wszystkim ceniącym sobie naturalne, ekologiczne zioła i herbaty. Jesteśmy przekonani, że razem możemy dotrzeć do nowych klientów i przybliżyć im wspaniałą misję, która towarzyszy produktom marki – mówi Ewa Sulewska, content manager w agencji Dziadek do orzechów.

Aktualnie na Facebooku oraz Instagramie Pukka trwa przygotowana przez Dziadka do orzechów aktywacja – 21 dni wdzięczności. Agencja opracowała ideę kreatywną, pełną komunikację – zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie www – oraz materiały graficzne.

Podczas aktywacji Pukka zachęca użytkowników do pobrania ze strony internetowej specjalnie zaprojektowanego, darmowego kalendarza, w którym każdy może zapisywać swoje codzienne powody do wdzięczności. Praktyka ta polega na docenieniu rzeczy, stanów i osób, które są już obecne w naszym życiu. Docelowo jej stosowanie wzmacnia pozytywne myślenie i optymistyczne podejście do życia. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj