Współpraca rozpoczęła się od przygotowania bazowych materiałów graficznych, natomiast aktualnie Dziadek do orzechów odpowiada za realizację strategii komunikacji poprzez prowadzenie profili w mediach społecznościowych, koncepcję i realizację akcji specjalnych a także częściowo za influencer marketing.
Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Pukka. To marka, która od niedawna jest dostępna na rynku polskim, ale jest już dobrze znana wszystkim ceniącym sobie naturalne, ekologiczne zioła i herbaty. Jesteśmy przekonani, że razem możemy dotrzeć do nowych klientów i przybliżyć im wspaniałą misję, która towarzyszy produktom marki – mówi Ewa Sulewska, content manager w agencji Dziadek do orzechów.
Zobacz również
Aktualnie na Facebooku oraz Instagramie Pukka trwa przygotowana przez Dziadka do orzechów aktywacja – 21 dni wdzięczności. Agencja opracowała ideę kreatywną, pełną komunikację – zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie www – oraz materiały graficzne.
Podczas aktywacji Pukka zachęca użytkowników do pobrania ze strony internetowej specjalnie zaprojektowanego, darmowego kalendarza, w którym każdy może zapisywać swoje codzienne powody do wdzięczności. Praktyka ta polega na docenieniu rzeczy, stanów i osób, które są już obecne w naszym życiu. Docelowo jej stosowanie wzmacnia pozytywne myślenie i optymistyczne podejście do życia.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]