W ramach kampanii, w prasie branżowej oraz opiniotwórczych tygodnikach pojawiły się reklamy skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, oferujące bezpłatną pracę kreatywną agencji dla wybranego podmiotu trzeciego sektora. Kampania ma na celu znalezienie fundacji, stowarzyszenia, inicjatywy obywatelskiej lub organizacji pożytku publicznego, z którą agencja będzie mogła nawiązać długofalową współpracę przy planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych.
Dziadek do orzechów w tekście swojej reklamy prasowej zwraca także uwagę na potrzebę współpracy firm z organizacjami non-profit i wyraża przekonanie, że każde przedsiębiorstwo powinno na swój sposób włączyć się w pomoc w realizacji celów społecznych. To przekonanie agencja postanowiła wcielić w życie zapraszając do współpracy organizacje pozarządowe i oferując to, co ma najlepszego – swoją pracę.
Zobacz również
Zakres współpracy oferowanej przez agencję ma obejmować opracowanie strategii komunikacji marki, tworzenie pomysłów na kampanie reklamowe, wsparcie kreatywne i organizacyjne podczas produkcji, pomoc w planowaniu i zakupie mediów, wsparcie w czasie trwania kampanii oraz szczegółowe raportowanie wyników. Umowa między agencją a NGO ma wyglądać analogicznie do standardowej współpracy na linii agencja-klient, z tą różnicą, że za całą swoją pracę dla NGO agencja nie będzie pobierała żadnego wynagrodzenia.
Kampania potrwa do końca marca. Do tego czasu symboliczne puste miejsce w fotelu dziadka będzie czekało na organizację, która zechce rozpocząć współpracę z agencją. Aby to zrobić, należy wejść na stronę dziadekdoorzechow.com/NGO i odpowiedzieć na kilka krótkich pytań, będących zarazem rodzajem mini-briefu dla agencji. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi i dalszych rozmów z zainteresowanymi podmiotami, agencja Dziadek do orzechów wybierze organizację, dla której będzie pracować za okrągłe 0 złotych. (słownie: zero złotych).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell