Duet projektantów Paprocki&Brzozowski pokazał nową kolekcję „63 x 45”, inspirowaną estetyką renesansu, a dokładniej obrazem Leonarda Da Vinci „La Belle Ferronière”. Nazwa „63 x 45” to odwołanie do rozmiarów obrazu, który stanowił też motyw przewodni scenografii i całego wydarzenia. W nowej kolekcji wiosna/lato 2016 projektanci eksperymentują z epoką renesansu, osadzając przesadne formy i zdobienia w najnowszych trendach.
180 jako producent wykonawczy odpowiedzialne było za koordynację prac scenograficznych, przygotowanie techniki pokazu (światła i nagłośnienie), wsparcie logistyczne oraz kontakt i ustalenia z wszystkimi partnerami. Pokaz odbył się w Arkadach Kubickiego uczestniczyło w nim ok. 600 gości.
Zobacz również
Organizacja wydarzeń to jedna z nowych kompetencji, które znalazły się w ofercie 180heartbeats +JUNG v. MATT po niedawnym utworzeniu działu eventowego na którego czele stanął Marek Zawada, Experiential Director i członek zarządu agencji.
Zadaniem tej struktury agencji jest opracowywanie koncepcji, projektowanie i realizacja różnorodnych przedsięwzięć: od ambientów po gale, koncerty czy akcje niestandardowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing