„Działaj na chłodno” – Petrygo rusza z nową akcją reklamową w internecie

Głównym motywem kampanii Petrygo, marki należącej do spółki Orlen Oil, są ikony znane z deski rozdzielczej samochodu wraz z hasłem „Działaj na chłodno. Stosuj Petrygo”. Kreacje przekonują, że korzystanie z płynów chłodniczych Petrygo to najrozsądniejszy wybór i gwarancja bezawaryjnego...
O autorze
0 min czytania 2017-10-27

…silnika.

Akcja obejmuje zintegrowane działania internetowe – kampanię display na portalach i serwisach tematycznych (bannery odsłonowe), geotargetowanie na urządzeniach mobilnych oraz spot na platformie You Tube (format Bumper ad).

Wszystkie materiały odsyłają na odświeżoną stronę produktową, na której konsumenci znajdą porady dotyczące eksploatacji silnika i systemu chłodzenia.

„Marka Petrygo jest obecna na Polskim rynku od 1989 r. Przez ten czas rynek motoryzacyjny ogromnie ewoluował. Odpowiadając na to zapotrzebowanie zmodyfikowaliśmy i rozszerzyliśmy linie płynów chłodniczych o nowe produkty. Dzięki tej kampanii chcemy umacniać markę Petrygo w świadomości klientów jako sprawdzony, długoletni brand oraz zapoznać użytkowników z ofertą produktową” – podsumowuje Kierownik Produktu  Paweł Wiktor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.

Słuchaj podcastu NowyMarketing