W Velvet Care ekologia jest ważnym tematem. Firma opracowała Eco Agendę 2025, czyli mapę celów i ambicji, które stawia przed sobą na najbliższe lata. Hasło programu „Achieve more with less” (Osiągać Więcej, Zużywać Mniej) oznacza, że firma chce się rozwijać odpowiedzialnie i z troską o środowisko, w którym żyjemy.
– Wszyscy jesteśmy świadkami wyczerpywania zasobów ziemi. W Velvet Care chcemy aktywnie przeciwdziałać temu procesowi, dlatego podejmujemy wysiłki, aby chronić naturę. W kampanii pokazujemy, że produkty Velvet Care są wytwarzane z poszanowaniem środowiska, mając nadzieję, że naszymi działaniami damy przykład i zainspirujemy innych – mówi Katarzyna Włodarczyk, senior brand manager Velvet Care.
Zobacz również
– W komunikacji mówimy o przyszłości, a przyszłość to kolejne generacje. Dlatego w kampanii kluczowe miejsce zajmuje wielopokoleniowa rodzina. W końcu chodzi o to, jaki świat zostawimy naszym dzieciom i wnukom, bo każdy z nas chce dla nich jak najlepiej. Pokazujemy, że bycie eko to podejmowanie każdego dnia decyzji, które wydają się banalne, ale mają wielkie znaczenie dla środowiska – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Kampania Velvet Care jest obecna w TVP, w telewizji POLSAT (również kanały tematyczne, w TVN (również kanały tematyczne). Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited współpracuje z Velvet Care od ponad 4 lat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing