Tego dnia, w restauracjach Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu oraz partnerskim studiu tatuażu Fox Orange Tattoo w Krakowie, swoje umiejętności zaprezentują polskie artystki, tatuatorki, które przyłączyły się do akcji. Przygotowały one specjalne wzory, które będą dostępne dla wszystkich chętnych, bez wcześniejszych zapisów. Cały dochód z wykonanych tatuaży zostanie przekazany na rzecz fundacji „W związku z rakiem”, wspierającej pacjentki onkologiczne.
– Chcemy połączyć pasję do muzyki i tatuażu z pomaganiem innym. Wierzymy, że poprzez tę akcję uda nam się zwrócić uwagę na problem raka piersi i zachęcić kobiety do regularnych badań. A przy okazji, stworzyć niezapomniane wspomnienia dla wszystkich uczestników – mówi Karolina Jaskóła, Managerka Marketingu Hard Rock Cafe Warsaw.
Zobacz również
W organizację wydarzenia zaangażowały się firmy z branży tatuatorskiej: Ars Tattoo, Master Tattoo, EMKA, El Cartel i LoveInk. Partnerami akcji są również marki Your Kaya, Moya Matcha oraz Ania Kruk. Partnerami medialnymi są: Anywhere.pl, inksearch.co, tattooartist.pl i zwrotnikraka.pl.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pojawić się 12 października w restauracji Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku lub Wrocławiu, a będąc w Krakowie, w studiu Fox Orange Tattoo. Płatność za tatuaże będzie odbywać się tylko gotówką, bezpośrednio do puszek przygotowanych przez fundację. Szczegółowe informacje o lokalizacjach i godzinach trwania wydarzenia będą dostępne na profilach społecznościowych poszczególnych restauracji Hard Rock Cafe. Przygotowane na walk-in wzory wraz z cenami będą udostępnione przed wydarzeniem.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing