TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dzieci w sieci, czyli jak monetyzować serwisy dla rodziców

10 listopada w Warszawie odbędzie się piętnaste, jubileuszowe spotkanie profesjonalistów branży internetowej ShopCamp. Najgorętszy okres w e-commerce trwa. Dzieciaki czekają na prezenty, a rekiny e-biznesu pomagają elfom zapełnić wór Świętego Mikołaja.
O autorze
1 min czytania 2012-11-05

Podczas ShopCampu “Dzieciaki”, wystąpi m.in. Wiktor Wilk, Project manager ciufcia.pl – serwisu edukacyjnego dla dzeci, który przybliży jak “monetyzować” rodziców w sieci. Katarzyna Krzysztofiak z Allegro opowie o tym, że w kryzysie również można zarabiać, szczególnie jeśli sprzedaje się produkty dla dzieci. Z kolei Ilona Lewkowicz brand manager Baby’s Secret, zaprezentuje pierwszy polski klub zakupowy dla mam. Paweł Stępień z Funmedia.pl, opowie o tym jak nikomu nieznany projekt 8.1 przeszedł drogę do pozyskania ponad 1000 szkół podstawowych oraz 1000 bilbiotek w Polsce. Z kolei jeden z prelegentów na dzieciach zna się jak nikt inny… bo sam jest jeszcze dzieckiem – Krystian Gontarek, 11-letni twórca GameTeller.net opowie o komunikacji z najmłodszymi w sieci.

ShopCamp to spotkania dotyczące szeroko pojętej tematyki sprzedaży w internecie. Najbliższe spotkanie to ostatnie w tym roku, a zarazem kończące trzeci cykl ShopCampu, który gromadzi społeczność e-commerce od 2010 roku. Oprócz dużej dawki wiedzy ekspertów, spotkaniom towarzyszy luźna atmosfera, która powoduje, że ich uczestnicy bez problemu przełamują bariery komunikacyjne i nawiązują cenne kontakty z innymi ShopCampowiczami. Podczas “Dzieciaków” będzie też można wrócić na chwilę do szkolnych lat – spróbować waty cukrowej i obejrzeć występy mima.

To co odróżnia ShopCampy od innych konferencji to także Arena, podczas której każdy może zaprezentować przez 5 minut swój pomysł, ideę bądź odkrycie – mikrofon jest Twój.

NowyMarketing jest patronem medialnym ShopCampu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj