Za realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.
#dziecinnieproste, charytatywna inicjatywa Fundacji Radia ZET, wspierana jest przez zaprzyjaźnionych artystów – Kasię Kowalską i Tomasza Szczepanika. Akcja bannerowa na platformie Onet.pl pokazuje, że chodzenie, mówienie, śpiewanie jest proste, jednak… nie dla wszystkich. Wśród nas są przecież dzieci, dla których każda z tych zwyczajnych czynności jest trudna. A jeden krok lub słowo może być prawdziwym sukcesem.
Zobacz również
Fundacja wsłuchała się w głos rodziców, którzy codziennie walczą o możliwość rehabilitacji dzieci. Odpowiednie ćwiczenia i opieka wykwalifikowanych specjalistów ułatwi im w lepsze funkcjonowanie. Organizowana przez Fundację akcja pomoże zebrać fundusze i zapewnić dzieciom fachową rehabilitację.
Inicjatywę promuje akcja bannerowa, mailingi i specjalne audycje na antenie Radia ZET. Podczas tych programów można dowiedzieć się, jak rodzice radzą sobie z trudnościami, z jakimi muszą zmagać się każdego dnia.
Jak można pomóc? To #dziecinnieproste! Wystarczy wpłacić nawet niewielką kwotę na konto charytatywne Fundacji Radia ZET. Akcja potrwa do 6 stycznia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine była odpowiedzialna za koncepcję kreatywną, projekt, wykonanie grafik oraz cyfrową realizację przygotowanej przez Fundację akcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na stronie Fundacji Radia ZET.