Za realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.
#dziecinnieproste, charytatywna inicjatywa Fundacji Radia ZET, wspierana jest przez zaprzyjaźnionych artystów – Kasię Kowalską i Tomasza Szczepanika. Akcja bannerowa na platformie Onet.pl pokazuje, że chodzenie, mówienie, śpiewanie jest proste, jednak… nie dla wszystkich. Wśród nas są przecież dzieci, dla których każda z tych zwyczajnych czynności jest trudna. A jeden krok lub słowo może być prawdziwym sukcesem.
Zobacz również
Fundacja wsłuchała się w głos rodziców, którzy codziennie walczą o możliwość rehabilitacji dzieci. Odpowiednie ćwiczenia i opieka wykwalifikowanych specjalistów ułatwi im w lepsze funkcjonowanie. Organizowana przez Fundację akcja pomoże zebrać fundusze i zapewnić dzieciom fachową rehabilitację.
Inicjatywę promuje akcja bannerowa, mailingi i specjalne audycje na antenie Radia ZET. Podczas tych programów można dowiedzieć się, jak rodzice radzą sobie z trudnościami, z jakimi muszą zmagać się każdego dnia.
Jak można pomóc? To #dziecinnieproste! Wystarczy wpłacić nawet niewielką kwotę na konto charytatywne Fundacji Radia ZET. Akcja potrwa do 6 stycznia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine była odpowiedzialna za koncepcję kreatywną, projekt, wykonanie grafik oraz cyfrową realizację przygotowanej przez Fundację akcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na stronie Fundacji Radia ZET.