Agencja Amsterdam Worldwide, na potrzeby Asusa, zaprojektowała specjalny skafander nurkowy, dzięki któremu przygoda w głębinach oceanu będzie jeszcze bardziej wyjątkowa. Bohaterka spotu ma bowiem na sobie technologię, która podczas pływania podświetla strój w rytm bicia jej serca.
Skafander jest zasilany nowym urządzeniem marki – ASUS Transformer 3 Pro, który został zaprojektowany, aby oferować najwyższą i niespotykaną wcześniej wydajność i stabilność podczas pracy.
Zobacz również
PS
Dzięki rozwojowi technologii życie stale wydaje się łatwiejsze i ciekawsze. Dzięki niej marketingowcy Nike stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje cię do wytężonej pracy. To na tej bieżni będziesz walczył ze swoim największym przeciwnikiem – sobą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno rozwój technologii w swoim nowym produkcie zaprezentowała polska marka Drutex. SmartWindow to nowoczesny, pierwszy na rynku produkt, który składa się z interaktywnego okna oraz jednostki sterującej, dzięki której mamy możliwość interakcji z produktem.