Dzięki Empikomatom odbierzesz zamówienie z Empik.com w salonie w kilka sekund

Dzięki Empikomatom odbierzesz zamówienie z Empik.com w salonie  w kilka sekund
Odbiór w salonach Empik to najchętniej wybierana metoda dostawy przez klientów Empik.com – odpowiada już za ok. 70% wszystkich zamówień z oferty własnej. Teraz firma jeszcze mocniej stawia na rozwój omnichannelu. W salonach będzie można odebrać oferty sprzedawców marketplace, a w testowanych empikomatach produkty z oferty własnej sieci.
O autorze
1 min czytania 2024-08-20

Do tej pory odbiór w sklepie stacjonarnym możliwy był wyłącznie dla zamówień z oferty Empiku. Teraz firma rozszerza tę metodę dostawy na zamówienia od sprzedawców zewnętrznych, wystawiających swoją ofertę na Empik.com.  

– Odkąd otworzyliśmy Empik.com na zewnętrznych sprzedawców, naszym priorytetem było zapewnienie klientowi spójności doświadczenia zakupowego. Możliwość odbioru zamówień z Empik marketplace w salonach stacjonarnych jest więc dla nas kolejnym kamieniem milowym, a pomyślnie przeprowadzony pilotaż tylko potwierdził, że tego właśnie oczekują klienci. Korzystają na tym również sprzedawcy – sklepy, których oferta objęta jest nową usługą, notują nawet 100% wzrost sprzedaży. Dziś możemy powiedzieć, że jesteśmy jedynym prawdziwie omnikanałowym marketplacem w Polsce i mamy w tym obszarze kolejne ambitne plany – tłumaczy Mirek Drab, Dyrektor Marketplace w Empiku.

Najkorzystniejsza metoda dostawy

Klienci mogą odbierać zamówienia z marketplace w ponad 350 salonach Empik i Papiernik by Empik. Nową formą dostawy objęte są wszystkie kategorie dostępne na Empik.com, takie jak Dom i Ogród, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Moda, Elektronika, AGD, Supermarket i wiele innych. Na ten moment opcja „odbierz w salonie” dostępna jest dla ponad 100 tys. produktów z oferty marketplace i liczba ta rośnie z tygodnia na tydzień. Dostawa do sklepów nie dotyczy jednak zamówień wielkogabarytowych.

Empikomaty, czyli kolejne inwestycje w logistykę

Empik stawia na dalszy rozwój tej formy dostawy klientów i testuje własne automaty paczkowe. Empikomaty pozwalające na jeszcze szybszy i bezkontaktowy odbiór zamówień stanęły w 4 wybranych salonach: Legionowo Piłsudskiego, Warszawa Wola Park, Grudziądz Alfa i Włocławek City.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na ten moment pilotażem objęta jest oferta własna Empiku. W obecnej fazie testów klient nie ma jeszcze możliwości wyboru dostawy do automatu paczkowego na ścieżce zakupowej. Jednakże, jeśli zamówienie z odbiorem w salonie spełnia podstawowe kryteria, takie jak wymiary, liczba sztuk czy forma płatności, zostanie ono umieszczone w skrytce Empikomatu.

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Witaj w klubie” – nowa platforma komunikacji Empiku

15 lipca 2024 roku Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest związana z tożsamością i dziedzictwem marki umożliwiającej klientom różnorodne spędzanie wolnego czasu