Ten, kto oglądał najnowszy sezon serialu wie, że wizja świata nie jest raczej pokrzepiająca. Choć był odcinek, który wyraźnie pokazał, że miłość przetrwa wszystko. Aplikację, która pojawiła się w epizodzie, Netflix przeniósł do prawdziwego życia. Z okazji walentynek marka postanowiła dać szansę przetestowania tej technologii wszystkim. Na stronie Coach.dating możemy skorzystać z gadżetu, który próbuje przewidzieć, jak długo przetrwa nasz związek.
Zobacz również
PS
Netflix często nie pozwala zapomnieć o sobie fanom seriali. Kiedy głośno było o premierze kolejnego sezonu Stranger Things, marka stworzyła grę inspirowaną wydarzeniami z serialu.
Innym, dobrym przykładem akcji Netflixa była kontekstowa kampania OOH, w ramach której agencja DonerLA umieszczała reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing