MultiLife to odpowiedź na rosnące oczekiwania pracujących Polaków. Długotrwałe przeciążenie obowiązkami i stres coraz częściej skutkują problemami ze zdrowiem lub wypaleniem zawodowym. Problem dostrzegają pracodawcy na całym świecie. Jego rozwiązaniem są benefity związane z wellbeingiem: dostępne 24h online, spersonalizowane i dopasowane do poszczególnych grup pracowników.
– W kampanii, której główną ideą kreatywną jest „Dzień dobry na MultiLife” chcieliśmy pokazać ludzi, którzy entuzjastycznie rozpoczynają dzień z usługami MultiLife. Skupiliśmy się na krótkich, realistycznych, naturalnych scenkach w otoczeniu domowym, które pokazują korzystanie z platformy – tak jak to wygląda w rzeczywistości. W ten sposób zyskaliśmy obrazowe przedstawienie kluczowych benefitów, które nie potrzebują tysiąca słów. MutliLife daje szeroki wybór możliwości zadbania o siebie, swój rozwój i dobrostan – i o tym jest nasza kampania. Wierzymy, że kampania wpłynie także pozytywnie na pracodawców, którzy szukają rozwiązań poprawiających wellbeing pracowników w ich firmie – mówi Dorota Szostek Rejowska, Head of marketing & e-commerce w Benefit Systems S.A.
Zobacz również
Kampania „Dzień dobry na MultiLife” w kanałach digitalowych potrwa do końca kwietnia. Za strategię komunikacji marki MultiLife, formaty kreatywne oraz obsługę social mediów marki odpowiada agencja ASAP&ASAP. Spoty video w reżyserii Jacka Redźko zostały w całości wyprodukowane przez oddział ASAP&ASAP Video. Za zakup i optymalizację mediów odpowiada Benefit Systems.
Wraz ze startem kampanii zostały uruchomione profile MultiLife na Facebooku oraz na Instagramie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing