YouTube zachęca miliony ludzi na całym świecie, aby w sobotę, 25 lipca br., sfilmowało swój dzień z życia i opowiedziało swoją historię. Nagrania będzie można przesyłać na stronie lifeinaday.youtube przez jeden tydzień – od 25 lipca do 2 sierpnia.
Obraz ma na celu pokazanie jak wygląda typowy dzień w tych trudnych dla wszystkich czasach z wielu różnych perspektyw i zostanie stworzony w całości z nadesłanych materiałów i będzie montowany przez 5 miesięcy. Jego premiera odbędzie się na Festiwalu Filmowym Sundance oraz na platformie YouTube w 2021 r.
Zobacz również
Jest to już druga odsłona projektu „Dzień z życia 2020”. W lipcu 2010 r. dziesiątki tysięcy osób zdecydowało się chwycić za kamery i pokazać swój dzień. Dzięki ponad 80 000 klipów przesłanych z 189 krajów, “Life in a Day” stało się największym projektem filmowym, jaki kiedykolwiek powstał. Z 4500 godzin materiału Kevin Macdonald i jego zespół stworzyli 90-minutowy film, który miał premierę na Festiwalu Filmowym Sundance w 2011 r. Obraz był również wyświetlany w kinach na całym świecie i uzyskał ponad 16 milionów wyświetleń na YouTube.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell