WHIZZ S.A. to dynamicznie rozwijająca się polska firma na rynku mediów, reklamy, PR i nowych technologii. – Jesteśmy dumni, że stajemy się częścią historii „Sportu” – tytułu o ponad 70-letniej, pięknej tradycji. Wraz z obecnym zespołem redakcyjnym, wzmocnionym przez WHIZZ, stawiamy sobie za cel rozwój dziennika, by uatrakcyjnić zarówno jego wersję prasową, a przede wszystkim odsłonę internetową, która stanie się zdecydowanie bardziej ciekawa dla czytelników – podkreśla Jarosław Matusiak, prezes WHIZZ S.A.
– Cieszymy się, że „Sport” będzie się rozwijał pod okiem nowego właściciela, i że niezmiennie pozostanie ważnym źródłem informacji dla wszystkich fanów sportu w południowych regionach Polski. Serdecznie dziękujemy zespołowi „Sportu” za lata świetnej współpracy i trzymamy kciuki za przyszłość tytułu z tak piękną historią – mówi Marcin Biegluk, dyr. wydawniczy prasy codziennej w Ringier Axel Springer Polska.
Zobacz również
– Chcemy jeszcze mocniej postawić na pokazywanie regionalnego oblicza sportu, idoli naszych czytelników „z ich sąsiedztwa” – w miastach, w których „Sport” ukazuje się od lat. Jednocześnie chcemy, by po „Sport” chętnie sięgali nie tylko dotychczasowi, ale też nowi, młodzi odbiorcy – dodaje Jarosław Matusiak.
Wydawany w Katowicach „Sport” to jeden z najstarszych i najbardziej poczytnych tytułów sportowych w Polsce. Ukazuje się nieprzerwanie od 72 lat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach