#DzienSzpilek: Moliera 2 rusza z akcją społeczną i wspiera fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowana rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, która jednoczy wszystkie kobiety w szczytnym celu – by pomóc dzieciom z fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

II Ogólnopolski #DzienSzpilek: zasady akcji

Akcja społeczna #DzienSzpilek skierowana jest do osób z całego kraju. Zasady są bardzo proste: za każde zdjęcie w szpilkach opublikowane na Instagramie lub Facebooku 25.09.2020 r., posiadające hashtag #DzienSzpilek oraz spełniające kryteria regulaminu, Moliera 2 przekaże 2 zł na rzez fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Pomaganie nigdy nie było tak proste.

W 2020 roku Moliera 2 wspiera fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – jest to organizacja działająca od 30 lat na rzecz małych pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei. Każdego roku pomaga 2 000 dzieci z całej Polski, które leczą się we wrocławskim szpitalu.

– Poprzez akcję #DzienSzpilek chcemy pokazać, że każdy może pomagać w bardzo prosty sposób. Moliera 2 specjalizuje się w sprzedaży szpilek, dlatego właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy. Pamiętajmy o tym, że pomaganie uskrzydla – mówi Przemek Dankowski, PR Coordinator.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sukces pierwszej edycji #DzienSzpilek.

25.09.2019 roku odbyła się pierwsza edycja #DzienSzpilek. W inicjatywie wzięły udział polskie gwiazdy oraz tysiące Polek, a posty publikowane w słusznej sprawie zalały Internet. W inicjatywie udział wzięły m. in. Beata Kozidrak, Małgorzata Rozenek, Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec czy Hanna Lis, które na swoich profilach zachęcały internautów do wspierania akcji. W 24h zdjęcie w szpilkach opublikowało ponad 15 000 osób. Dzięki temu na rzecz fundacji Alivia przekazane zostało 31 250 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się