#DzieńSzpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych

W samych portalach internetowych w okresie od 25 września do 2 października br. o akcji #DzieńSzpilek pojawiło się aż 353 publikacji. Ich łączne dotarcie wyniosło 1,8 mln potencjalnych kontaktów, a pozytywny wydźwięk treści utrzymał się aż w 60% wszystkich artykułów – podaje IMM.
O autorze
0 min czytania 2020-10-06

Ponad 64% materiałów w portalach internetowych dotyczących Dnia Szpilek było pozytywnych, a prawie 26% – neutralnych. Redaktorzy informowali w portalach internetowych o myśli przewodniej akcji i zachęcali do zaangażowania się w pomoc dla potrzebujących dzieci. Pojawiły się jednak również głosy krytyki, stanowiące 10% wszystkich publikacji. Dotyczyły one zarzutów promowania marki na szkodzie innych, czy też kwoty 2 zł, którą sklep miałby przekazać za każde poprawne oznaczenie, co według niektórych nie było proporcjonalne do zarobków generowanych przez firmę. Komentowano również rygorystyczny regulamin inicjatywy.

źródło: Instytut Monitorowania Mediów IMM

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj