Wprowadzona w 2019 roku naturalna woda mineralna Rodowita z Roztocza buduje swoje udziały na polskim rynku, zdobywając coraz większe grono lojalnych konsumentów. Do umacniania pozycji niewątpliwie przyczynia się konsekwentnie prowadzona komunikacja oparta na symbolach marki. W spotach prezentowana jest dzika natura Roztocza oraz symbol Rodowitej – biała wilczyca, strażniczka naturalnego źródła wody mineralnej. W pierwszym spocie prezentowana jest woda bardzo mocno gazowana, w drugim – całe portfolio marki. Tegoroczne hasło kampanii „Otwórz się na dzikość z natury” nie tylko podkreśla benefity poszczególnych produktów: witalność dla wody niegazowanej, rześkość dla delikatnie gazowanej i moc dla wody bardzo mocno gazowanej, ale również zachęca konsumentów do otwarcia się na markę i spróbowania produktów Rodowita.
Zobacz również
– Roztocze to jeden z nielicznych regionów, które zachowały czystą i niezmienioną przyrodę i to właśnie tutaj wydobywana jest Rodowita – mówi Agnieszka Tarczyńska, dyrektor sprzedaży. – Natura Roztocza to źródło filozofii naszej marki, które z dumą podkreślamy w naszej komunikacji – dodaje Tarczyńska.
Rodowita to naturalna woda mineralna. By pozostała dokładnie taką, jaka czerpana jest ze źródła, niepoddawana jest żadnym procesom poza filtracją i napowietrzaniem. Rodowita z Roztocza jest średnio mineralizowaną wodą, którą można pić przez cały dzień. Zawiera zbilansowany skład mineralny, w tym rzadko spotykaną krzemionkę, a niska zawartość sodu sprawia, że woda jest również odpowiednia dla niemowląt. W ofercie dostępne są: woda niegazowana, delikatnie gazowana i woda gazowana o zwiększonym poziomie nagazowania w stosunku do poprzednio dostępnej wersji. Marka z dumą podkreśla swoje pochodzenie i angażuje się w szereg lokalnych inicjatyw.
Kampania telewizyjna wystartowała na początku kwietnia br. Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również silne wsparcie w mediach społecznościowych i internecie. Dodatkowo produkty Rodowita otrzymają wsparcie w sklepach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za ideę i kreację nowych spotów odpowiada agencja Havas. Działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi MDI. Media planuje i kupuje Starcom. Agencja Rozgłos wspiera markę w strategii komunikacji oraz mediowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing