Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec, intrygujące połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości. Jest rześki i zaskakująco lekki, doskonały na nadchodzące letnie upały.
Dziki Sad właśnie wchodzi do sprzedaży w sklepach w całej Polsce. – Wyjątkowa kompozycja ulubionych smaków Polaków, która wyróżnia Dziki Sad, wpisuje się w oczekiwania konsumentów poszukujących dziś napojów lekkich, o niższej zawartości alkoholu. Stąd też moda na cydry, które od dwóch lat przeżywają prawdziwy rozkwit – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i Cydrów w GŻ. – Mamy doskonały produkt i ciekawą, intrygującą markę. Wierzę więc, że Dziki Sad stanie się tego lata ulubionym napojem dorosłych Polaków, który porwie konsumentów i poprowadzi ich w zupełnie nowym kierunku.
Zobacz również
W sklepach w całej Polsce będzie można kupić Dziki Sad w bezzwrotnej butelce o pojemności 400 ml. Nietypowa butelka, z łamiącą perspektywę szyjką i zagadkową etykietą wyróżnia produkt na półce. Projekt opakowania powstał w agencji JUST.
Wprowadzenie nowej marki wspierać będzie intensywna komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]