Roadshow ResponseCon 2017 rozpocznie się 17 października w Bostonie, a zakończy 26 października w Austin w Teksasie. Serię jesiennych spotkań marki zwieńczy E-commerce Insights – konferencja w Warszawie, w całości poświęcona najnowszym trendom i technologiom w e-handlu.
ResponseCon: 4 miasta, 9 dni, 700+ uczestników
ResponseCon to cykl dwudniowych spotkań w największych amerykańskich miastach: Bostonie, Denver, San Diego oraz Austin. W wydarzeniu udział wezmą światowej sławy prelegenci i praktycy marketingu, m.in.:
Zobacz również
- Szymon Grabowski – CEO GetResponse
- Jamie Turner – komentator CNN, CEO agencji Sixty obsługującej takie marki jak Coca Cola czy Holiday Inn
- Michael Brenner ¬– CEO agencji content marketingowej Marketing Insider Group
- Peep Laja – ekspert do spraw konwersji, CEO Conversion XL
Konferencjom towarzyszyć będą spotkania z dziennikarzami oraz certyfikowane szkolenia z zakresu email marketingu i marketing automation. W sumie w ramach ResponseCon odbędzie się 8 warsztatów, 14 prelekcji i 4 angażujące panele dyskusyjne, a w spotkaniach udział weźmie ponad 700 uczestników.
GetResponse dla e-commerce
Marka organizuje podobne wydarzenie również w Warszawie. 14 listopada w Centrum Konferencyjnym Kopernik odbędzie się E-commerce Insights – jednodniowe spotkanie skierowane do pasjonatów i profesjonalistów branży online.
Podczas konferencji swoim doświadczeniem podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Google, Allegro czy Carrefour. Prelegenci omówią konkretne case studies, wskażą najskuteczniejsze rozwiązania digitalowe oraz wyjaśnią, jak nowe przepisy RODO wpłyną na branżę e-commerce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Uczestnicy będą mogli również odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak z pomocą narzędzi GetResponse usprawnić realizacje strategii sklepów online.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bilety na konferencję E-commerce Insights można nabyć w promocyjnej cenie do końca września, a klienci GetResponse mogą liczyć na 50% zniżkę. Ze szczegółowym cennikiem i programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia.