E-commerce Insights i ResponseCon – GetResponse ogłasza serię konferencji w Polsce i USA

GetResponse, polski dostawca usług email marketingowych i marketing automation, rozpoczyna wyjątkowy cykl prelekcji i certyfikowanych warsztatów w największych miastach w Stanach Zjednoczonych.
O autorze
1 min czytania 2017-09-26

Roadshow ResponseCon 2017 rozpocznie się 17 października w Bostonie, a zakończy 26 października w Austin w Teksasie. Serię jesiennych spotkań marki zwieńczy E-commerce Insights – konferencja w Warszawie, w całości poświęcona najnowszym trendom i technologiom w e-handlu.

ResponseCon: 4 miasta, 9 dni, 700+ uczestników

ResponseCon to cykl dwudniowych spotkań w największych amerykańskich miastach: Bostonie, Denver, San Diego oraz Austin. W wydarzeniu udział wezmą światowej sławy prelegenci i praktycy marketingu, m.in.:

  • Szymon Grabowski – CEO GetResponse
  • Jamie Turner – komentator CNN, CEO agencji Sixty obsługującej takie marki jak Coca Cola czy Holiday Inn
  • Michael Brenner ¬– CEO agencji content marketingowej Marketing Insider Group
  • Peep Laja – ekspert do spraw konwersji, CEO Conversion XL

Konferencjom towarzyszyć będą spotkania z dziennikarzami oraz certyfikowane szkolenia z zakresu email marketingu i marketing automation. W sumie w ramach ResponseCon odbędzie się 8 warsztatów, 14 prelekcji i 4 angażujące panele dyskusyjne, a w spotkaniach udział weźmie ponad 700 uczestników.

GetResponse dla e-commerce

Marka organizuje podobne wydarzenie również w Warszawie. 14 listopada w Centrum Konferencyjnym Kopernik odbędzie się E-commerce Insights – jednodniowe spotkanie skierowane do pasjonatów i profesjonalistów branży online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas konferencji swoim doświadczeniem podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Google, Allegro czy Carrefour. Prelegenci omówią konkretne case studies, wskażą najskuteczniejsze rozwiązania digitalowe oraz wyjaśnią, jak nowe przepisy RODO wpłyną na branżę e-commerce.

Uczestnicy będą mogli również odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak z pomocą narzędzi GetResponse usprawnić realizacje strategii sklepów online.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bilety na konferencję E-commerce Insights można nabyć w promocyjnej cenie do końca września, a klienci GetResponse mogą liczyć na 50% zniżkę. Ze szczegółowym cennikiem i programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się